Suzuki Mobiliteitspas: De beste hulp bij pech onderweg.


Er zijn natuurlijk veel redenen om een nieuwe Suzuki te kopen. Een daarvan is dat je onbezorgd wilt motorrijden. Dan kies je voor Suzuki, omdat dit Japanse merk de meest betrouwbare motorfietsen maakt. Dat zit hem niet alleen in de hoogstaande technologie en de keuze voor de beste materialen, maar zeker ook in het geavanceerde productieproces. Kwaliteitsbesef van de werknemers en nauwgezette kwaliteitscontroles zorgen samen met intensieve langeduurtesten dat de betrouwbaarheid van Suzuki’s op ongekend hoog niveau staat.

Mobiliteitsservice
Hoewel Suzuki de maatstaf zet op het gebied van kwaliteit, kan er natuurlijk toch wel eens iets mis gaan. Dat kan ook een oorzaak “van buitenaf” hebben. Je kunt je contactsleutel kwijtraken, een lekke band hebben of per ongeluk diesel tanken. Ben je thuis, dan is dat niet zo’n probleem. Dan bel je je Suzuki-dealer en die lost het wel op. Maar als je onderweg bent, ergens in Nederland of Europa, dan is die dealer “buiten bereik”. Daarom heeft Suzuki de Suzuki Mobiliteitsservice in het leven geroepen. Deze service zorgt dat je snel geholpen wordt, waar in Europa je ook met pech staat. Bij aankoop van een nieuwe Suzuki heb je automatisch een jaar lang recht op deze service. Binnen de garantietermijn kun je deze service tot drie jaar verlengen. Door simpelweg de onderhoudsbeurten uit te voeren bij de officiële Suzuki dealer.

Mobiliteitspas
Bij aankoop van je Suzuki ontvang je een mobiliteitspas. Daarop staat het Suzuki-noodnummer, dat je bij pech onderweg kunt bellen. Je krijgt dan contact met een callcenter, dat regelt dat je motor wordt opgehaald en naar de dichtstbijzijnde Suzuki dealer wordt gebracht. Daar wordt de motor door gespecialiseerde monteurs gerepareerd. Lukt dat niet binnen redelijke tijd (24 uur in Nederland of 48 uur in de rest van Europa) dan zorgt Suzuki dat jij – eventueel samen met je passagier – weer snel en veilig thuis komt. Dat kan via vervangend vervoer, via een vergoeding voor openbaar vervoer of met een vliegtuig, als je meer dan 1.000 km van huis bent. En eventueel zorgt Suzuki ook dat je ergens kunt overnachten, als dat nodig is.

Drie jaar gratis
De Suzuki mobiliteitsservice is gebonden aan je kenteken, zodat ook je partner of vrienden gedekt zijn als ze met jouw motor onderweg zijn. De mobiliteitsservice is 24 uur per dag bereikbaar, zeven dagen per week. Vanaf de eerste tenaamstelling van je nieuwe Suzuki heb je een jaar lang recht op de gratis Suzuki Mobiliteitsservice. Dat kun je binnen de garantietermijn van drie jaar steeds jaarlijks verlengen, mits de motor door de officiële Suzuki dealer met originele Suzuki onderdelen wordt onderhouden. De dealer verlengt de mobiliteitsservice dan bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt, zodat je weer een jaar lang de zekerheid van een perfecte mobiliteitsgarantie geniet. Meer weten? Kijk op http://www.suzuki.nl/motoren/service/mobiliteitsservice.

Gratis bij aflevering
De Suzuki mobiliteitspas hoef je niet aan te vragen. Dat doet de Suzuki-dealer namelijk  voor je wanneer je een nieuwe Suzuki koopt. De gratis mobiliteitspas krijg je dan bij aflevering overhandigd, zodat je direct kunt gaan genieten van een onbezorgde motorervaring!


Deel de pagina:   

Hallo! Deze website maakt gebruik van cookies

De noodzakelijke (functionele) en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Meer informatie over het gebruik van cookies vind je in onze disclaimer.

Hallo! Deze website maakt gebruik van cookies

De noodzakelijke (functionele) en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Meer informatie over het gebruik van cookies vind je in onze disclaimer.